Owsianka z owocami / Oats and fruits!

Hej, dzisiaj mam pomysł na szybkie i zdrowe śniadanie. Niedawno zachwyciłam się płatkami owsianymi, szkoda, że tak późno. Do niedawna owsianka kojarzyła mi się z czymś niezbyt smacznym, do momentu aż spróbowałam jej po raz pierwszy i się bardzo pozytywnie zdziwiłam. Pycha! Dlatego dzisiaj mam przepis na pożywne i zdrowe śniadanie!

Polecam również moje inne przepisy śniadaniowe:
Naleśniki z jogurtu greckiego
Jajecznica według Gordona Ramsaya
Bułeczki ze szczypiorkiem
Muffinki z porem i kiełbasą
Gofry
Kokosowa kaszka manna
Koktajl z mango i banana
Zapiekane białka jajek
Domowy jogurt
Owsianka z amarantusa z owocami
Omlet z białek
Dżem z owoców kaki
Orzechowo czekoladowa owsianka
Pudding z nasion chia
Dżem z malin i jagód goji

Tost z serem brie i czerwoną cebulką


Owsianka z owocami  składniki:
3 łyżki błyskawicznych płatków owsianych
pół szklanki mleka
łyżka kakao
łyżka siemienia lnianego
łyżeczka miodu
mrożone borówki maliny i truskawki (około pół szklanki)




Owsianka z owocami  wykonanie:
Ugotować płatki z mlekiem, przelać do miseczki dodać kakao i siemię lniane. Siemię lniane jest bardzo zdrowe i powinno się jeść je codziennie, ja najczęściej dodaje nasiona do owsianki albo jogurtu naturalnego z muesli. W małym rondelku podgrzać owoce z odrobiną wody i miodem, podgrzewać tak długo aż zrobi się lekka ciapa z owoców, następnie dodać do owsianki. Smacznego!


Recently I discovered oats. Until now I actually never tried them and when I heard porridge I thought about something not really delicious and I was wondering how people can eat it. I was so wrong, now I want eat porridge every day! Therefore I came up with this quick breakfast idea, it is so delicious! 

Ingredients
3 spoons of quick oats
half glass of milk
one spoon of cacao powder
one spoon of linseed
frozen blackberries, raspberries and strawberries (about half a cup)
one spoon of cane sugar

Cook oats with milk, put them in a bowl, add cacao powder and linseed, mix everything well. Cook berries with brown sugar until all is well mixed and fruits felt into small pieces. Add to porridge and enjoy!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox

@xyunomai